perjantai 8. elokuuta 2008

Päivä 8 päivähoidossa

Aamulla kuudelta kasasimme kamat autoon, söimme aamupalan ja lähdimme kohti monumenttia. Olimme kuitenkin myöhässä sillä ensimmäinen vapaa aika ylitti kipurajamme tunnilla. Siksipä suunnistimme vietnam muurille ja etsimme laurin nimen ja näpsimme asiaan kuuluvat kuvat. Larry A Thorne Section E2 rivi 126. Takaisin autolle ja nokka kohti Atlantaa.

Richmond oli konfederaation pääkaupunki ja on yli 400 vuotta vanha. Kävimme pissillä ja poistimme tyhjät olutpullot autosta. Minä ostin leivän.

Havaittiin vuoto powerade pullossa ja pysähdyttiin pissille ja purilaiselle harveysillä. Paljon sademetsää kuoli käsipyyhkeiden muodossa.

Satamailia ennen päivän matkan loppua minulle selvisi, että emme olleetkaan menossa kohti atlantaa vaan ashevilleä. Täällä minun olisi tarkoitus jäädä päivähoitoon neljäksi yöksi ihan yppösen yksin sillä välin kun James polkee akkaansa hotellissa. Tästä järkyttyneenä tai ehkä jo aikaisemminkin matkastressin takia siivuttelin absolut citron pulloani.

Maisema alkoi vaihtua mielenkiintoisempaan ja todistimme harvinaisen koulubussien vaelluksen sekä ensimmäisen taskupidätyksen haiveilla.

Pääsimme vihdoin pikkuisen vihreän puutalon pihaan joka osottautui minun hostellikseni. Tähän mennessä paikka on täysi kymppi. Minulla on alapeti, tänne kuuluu wlan sänkyyn asti, saa juopotella ja baarit on tuossa korttelin päässä. James jätti yhteystiedot respaan jos tulee hätä. Ei tule. Pihalla on poreamme ja asun 5 naisen kanssa.

Ei kommentteja: